logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Blizna jak piętno
09.06.2016
Tematy: Kreacje / printy

Blizna jak piętno



Blizny po cesarskim cięciu widnieją na dziecięcych jeszcze brzuchach. Szwy, które mają je zespalać układają się w napisy: unschooled (niedouczona), disowned (wykluczona), discriminated (dyskryminowana).

W ten obrazowy sposób meksykański oddział organizacji Save the Children ( Ochronić dzieci) chce podkreślić, że oprócz niechcianego macierzyństwa, nastoletnie matki ponoszą jeszcze inne, bardzo poważne konsekwencje, takie jak przedwcześnie zakończona edukacja czy stygmatyzacja. Skala problemu w Meksyku jest ogromna, jak można przeczytać na plakacie: „1252 teenagers give birth every day in México” („Każdego dnia w Meksyku 1252 nastolatki rodzą dzieci”).

Organizacja Save The Children ma zasięg globalny, działa w wielu krajach na rzecz ochrony podstawowych praw dzieci, także prawa do życia. W Meksyku pomagają głównie dziewczynkom zagrożonym seksualnymi nadużyciami, które często kończą się ciążą. W kreacji twórcy nawołują odbiorców do włączenia się w akcję, chociażby przez wsparcie finansowe oraz przypominają oczywistą, a bardzo ważną rzecz „Becoming a parent is life-changing, especially if you’re a teenager” („Rodzicielstwo zmienia życie, szczególnie, gdy jesteś nastolatką”).

Milena Molęda








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek