Wesoła muzyka, kolorowe przedmioty, niebanalny design – kojarzy się z lekką tematyką, jednak w rzeczywistości wszystko to zostało stworzone w imieniu osób, które pokonały raka piersi.
Niebanalna kampania stworzona przez agencję TOTUMA w bardzo kolorowy sposób podchodzi do ważnego problemu. Spot został stworzony dla wszystkich osób, które kiedykolwiek doświadczyły, bądź właśnie doświadczają raka piersi. Twórcy kampanii "Thinking of… (.)(.)" ("Myśląc o … (.)(.)") przyznają, że jest to pewien hołd dla tych wszystkich, którzy pokonali i przetrwali chorobę. Spot jest bardzo prosty w odbiorze, ponieważ składa się przede wszystkim z około 50 par różnych przedmiotów przypominających piersi, pojawiających się po sobie na ekranie przez kilkadziesiąt sekund. Następnie jeden obiekt z każdej pary ulega zniszczeniu w pewnym stopniu, aż w końcu na ekranie pojawiają się postaci trzymające parę przedmiotów na wysokości piersi, gdzie pod jednym z tych obiektów widnieje tylko pooperacyjna blizna po mastektomii. W tym momencie na ekranie pojawia się hasło "Never be ashamed of a scar. It Simple means you were stronger than whatever tried to hurt you" ("Nigdy nie wstydź się blizny. Oznacza ona po prostu, że byłeś silniejszy niż to, co chciało cię zranić"). Widz orientuje się, że cały spot nie był wstępem do kolorowej gry, ale niesie za sobą głębszy sens. Jeden z założycieli agencji, Hubert Reinfeld, wyjaśnił dlaczego spot jest tak kolorowy – Nie chcieliśmy niczego zbyt ciemnego i głębokiego, Chcieliśmy zakomunikować silną wiadomość, ale w lekki sposób, co nie jest takie proste.
Kampania została stworzona w imieniu telewizji LIFETIME działającej na terenie Ameryki Łacińskiej. Została wyemitowana 19 października w Światowy Dzień Walki Przeciwko Rakowi Piersi.
Aleksandra Rychlicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów