logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bliskie związki z kierowcą
06.06.2012
Tematy: Kampanie, Rosja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Bliskie związki z kierowcą

Your browser does not support the video tag.


Dwóch mężczyzn jest połączonych ze sobą – wspólnie jedzą śniadanie, robią zakupy, a nawet korzystają z toalety. Do czasu…

Blisko jedna trzecia osób poszkodowanych lub ginących w wypadkach samochodowych to pasażerowie. Kierując się tą statystyką rosyjska agencja Zavod Consulting stworzyła dosadny, lecz nie pozbawiony humoru, film "Пассажир рулит!" (Prawa pasażera).

Bohaterowie spotu są dobrani na zasadzie kontrastu.  Mężczyzna po lewej jest postawny i wysoki, jego kompan zaś jest niższy i chuderlawy. Nie trzeba dodawać, że ten drugi w tej relacji ma się znacznie gorzej. Barczysty mężczyzna nie stara się zapewnić swojemu towarzyszowi ani bezpieczeństwa, ani tym bardziej komfortu. „Bracia” rozdzielają się dopiero kiedy wyższy mężczyzna wsiada do samochodu i odjeżdża w dal. Jego smutny kolega sam musi wyciągnąć wniosek: „Не Будь Зависим от Водителя” (Nie bądź zależny od kierowcy). I w domyśle – sam troszcz się o siebie podczas jazdy samochodem, nie licz na kierowcę.

Kampania została zainicjowana przez Państwową Policję Drogową, Rosyjski Związek Ubezpieczycieli Samochodowych oraz Ruch na Rzecz Bezpiecznej Jazdy.

Akcja przypomina pasażerom, że to oni są odpowiedzialni za swoje życie i za to komu to życie powierzają. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.bezdtp.ru.
Filip Jędruch



Nazwa kampanii:
Пассажир рулит!
Czas:
2011.5.30
Nadawca:
Państwowa Policja Drogowa, Rosyjski Związek Ubezpieczycieli Samochodowych, Ruch na Rzecz Bezpiecznej Jazdy
Media:
Internet
Wykonawca:
Zavod Consulting
Adresaci:
Kierowcy, pasażerowie
Hasło kampani:
Не Будь Зависим от Водителя (Nie bądź zależny od kierowcy)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek