Błękitna kula elektryzuje Jaworzno
Aplikacją "Gdzie jest moja kupa?" Jaworzno promowało ostatnio rozbudowę sieci kanalizacyjnej w mieście. Najnowsza przygotowana na zlecenie miasta kampania ma reklamować potencjał inwestycyjny miejscowości.
Główną rolę w spocie odgrywa nowy logotyp Jaworzna: trójwymiarowa kula, mająca symbolizować energię (w mieście znajdują się trzy elektrownie). W wersji oryginalnej logo jest trójkolorowe, w kampanii wykorzystany jest jednak przede wszystkim kolor niebieski, odnoszący się do działalności w sferze biznesu, inwestycji, nauki i przedsiębiorczości. Róż to symbol kultury, sztuki i rozrywki, a z kolei zieleń oznacza naturę, rekreację, sport i ekologię. Hasło "Daj się wciągnąć!" ma zachęcić do odkrywania możliwości i zalet miasta, które, zdaniem nadawcy, w pełni ukazują się dopiero po dłuższym pobycie.
Spot telewizyjny zrealizowano z wykorzystaniem technik 3D oraz timelapse. Kampanię, poza TVN24 i TVP INFO, bedzie można zobaczyć także na portalach ogólnopolskich i regionalnych, na portalach zagranicznych telewizji, m.in. BBC i CNN oraz dzienników, m.in. The Guardian, The Daily Telegraph i The Independent. Przeprowadzane są także akcje e-mailingowe i kampania na blogach specjalistycznych. Reklamy prasowe pojawiają się w Gazecie Wyborczej, Polityce i miesięczniku Inwestor, a na terenie miast aglomeracji śląskiej umieszczono billboardy i super scrolle.
Projekt "Elektryzujące Jaworzno – promocja potencjału inwestycyjnego miasta" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013. Budżet kampanii wynosi 1,2 mln zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?