logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
   ──────  18.09.2012

Błękitna kula elektryzuje Jaworzno

Your browser does not support the video tag.


Aplikacją "Gdzie jest moja kupa?" Jaworzno promowało ostatnio rozbudowę sieci kanalizacyjnej w mieście. Najnowsza przygotowana na zlecenie miasta kampania ma reklamować potencjał inwestycyjny miejscowości.

Główną rolę w spocie odgrywa nowy logotyp Jaworzna: trójwymiarowa kula, mająca symbolizować energię (w mieście znajdują się trzy elektrownie). W wersji oryginalnej logo jest trójkolorowe, w kampanii wykorzystany jest jednak przede wszystkim kolor niebieski, odnoszący się do działalności w sferze biznesu, inwestycji, nauki i przedsiębiorczości. Róż to symbol kultury, sztuki i rozrywki, a z kolei zieleń oznacza naturę, rekreację, sport i ekologię. Hasło "Daj się wciągnąć!" ma zachęcić do odkrywania możliwości i zalet miasta, które, zdaniem nadawcy, w pełni ukazują się dopiero po dłuższym pobycie.

Spot telewizyjny zrealizowano z wykorzystaniem technik 3D oraz timelapse. Kampanię, poza TVN24 i TVP INFO, bedzie można zobaczyć także na portalach ogólnopolskich i regionalnych, na portalach zagranicznych telewizji, m.in. BBC i CNN oraz dzienników, m.in. The Guardian, The Daily Telegraph i The Independent. Przeprowadzane są także akcje e-mailingowe i kampania na blogach specjalistycznych. Reklamy prasowe pojawiają się w Gazecie Wyborczej, Polityce i miesięczniku Inwestor, a na terenie miast aglomeracji śląskiej umieszczono billboardy i super scrolle.

Projekt "Elektryzujące Jaworzno – promocja potencjału inwestycyjnego miasta" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013. Budżet kampanii wynosi 1,2 mln zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Jaworzno. Daj się wciągnąć!
Czas:
2012.9.14 - 2012.11.1
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Jaworzno
Media:
Telewizja, internet, prasa, billboardy, super scrolle
Wykonawca:
Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc
Adresaci:
Potencjalni inwestorzy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek