logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Błąd 404, nie ma tygrysa
31.07.2013
Tematy: Kampanie, Rosja, Ekologia i środowisko

Błąd 404, nie ma tygrysa

Your browser does not support the video tag.


Popularny rosyjski portal społecznościowy wyświetlał strony z komunikatem o nieznalezionym pliku HTML uzupełnione o zdjęcia m.in. tygrysa, niedźwiedzia polarnego czy geparda.

Każdego dnia znikają z powierzchni Ziemi kolejne gatunki. Przybywa za to następnych kont na portalach społecznościowych. Kampania „Rare Page” („Rzadka strona”) dotyka problemu gatunków zagrożonych wyginięciem. W akcji wykorzystano rosyjski portal Odnoklassniki.ru, służący do wyszukiwania starych znajomych. Wyświetlenie strony z błędem 404 (który ma miejsce, gdy internauta nie znajduje żądanego pliku HTML) w tej witrynie pokazywało wizerunki zwierząt znajdujących się w Czerwonej Księdze Gatunków Zagrożonych. Akcja spotkała się z dużą uwagą internautów, którzy zainteresowali się sprawą, jak i działalnością organizacji World Wildlife Fund for Nature (WWF). WWF zajmuje się ochroną środowiska naturalnego przeciwko niekorzystnej działalności człowieka.

Julia Dybiec



Nazwa kampanii:
Rare Page
Czas:
2013.6.5 - 2013.7.6
Nadawca:
World Wildlife Fund for Nature Russia
Media:
Internet
Wykonawca:
Hungry Boys (Moscow)
Adresaci:
Użytkownicy portalu
Hasło kampani:
404 Not Found (404 nie znaleziono)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek