logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Biznes w obiektywie” rozstrzygnięty
02.06.2008
Tematy: Wydarzenia

„Biznes w obiektywie” rozstrzygnięty



Konkurs „Biznes w obiektywie-liderzy bankowości” został rozstrzygnięty.

Spośród 33 nadesłanych zgłoszeń jury w składzie Stanisław Wieczorek (przewodniczący), Chris Niedentahal, Paweł Pyż, Dariusz Borowski i Marcin Zdral wyselekcjonowało 10. Po burzliwej dyskusji na temat edukacyjnego i zawodowego przygotowania ocenianych kandydatów (na podstawie ich portfolio oraz CV) a takźe umiejętności operowania światłem, kompozycji, technicznej jakości oraz przekazu zdjęć konkursowych wyłoniono czterech laureatów:

I miejsce: Anna Orzeszko i Piotr Jedwabny (studenci drugiego roku fotografii w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej Telewizyjne i Teatralnej w Łodzi) – nagroda w wysokości 12 tys. zł)

II miejsce: Michał Bojara (absolwent grafiki na Akademii Sztuk
Pięknych w Łodzi, członek Związku Polskich Artystów Plastyków i Związku Polskich Artystów Fotografików) – nagroda w wysokości 8 tys. zł

Wyróżnienienie: Małgorzata Pytel (absolwentka wrocławskiej szkoły fotograficznej Mff Kwadrat) –nagroda w wysokości 4 tys. zł)

Laureaci wykunują teraz – w 2. etapie konkursu – profesjonalne sesje fotograficzne prezesom największych instutucji finansowych w Polsce (PKO BP, Pekao SA, BPH SA, BRE Bank, Kredyt Bank SA, Bank BGŻ, Raiffeisen Bank Polska, Fortis Bank, Deutsche Bank, BISE/DNB Nord, Alior Bank, Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Finansowego, Giełda Papierów Wartościowych, Związek Banków Polskich, PZU SA, Bank Pocztowy). Prezesi fotografowani są w dwóch odsłonach – podczas pracy i „po godzinach”. Materiał stworzony przez młodych fotografików ma ukazać nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede ich niepowtarzalną osobowość. Ze zdjęć powstanie unikalny album oraz kolekcja fotografii prezentowana na wystawach.

Celem projektu jest stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej i prywatnej. Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostepnego profesjonalistę.

Na 1.etapie konkursowym uczestnicy przesyłali prace fotograficzne portretujące osobyz ich najbliższego środowiska. Nie musiały to być osoby pracujące na wysokich stanowiskach.

Więcej informacji na: www.bizneswobiektywie.pl








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek