logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  12.04.2011

Bity z serca



Mało kto myśli o sercu, kiedy jest zdrowy. Ale kiedy puls swojego serca zmiksuje się z ulubionym utworem muzycznym, wtedy organ ten nabiera zupełnie nowej wartości. Od razu "słychać", że warto o niego dbać.

Na problem niskiej świadomości kardiologicznej zwróciła uwagę Indonezyjska Fundacja Serca zlecając przygotowanie projektu „Music of Your Heart” agencji Grey. Przedsięwzięcie polegało na stworzeniu sytuacji, która zmusiłaby młodych ludzi do myślenia o swoim sercu już teraz, gdy są w wieku najwyższej aktywności życiowej.

Choroby serca należą do najbardziej skutecznych cichych zabójców na świecie. Rocznie umiera na nie około 17.1 miliona osób. Przyczyną są palenie tytoniu, niezdrowa dieta,  alkohol oraz brak aktywności fizycznej. W samej Indonezji liczba zgonów wynikających z problemów kardiologicznych oscyluje wokół 500 tyś rocznie, a 60% z nich dotyczy ludzi między 20 a 40 rokiem życia.

IHF postanowiła zmienić nastawienie młodych ludzi i zachęcić ich do badań kardiologicznych. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia zorganizowano koncert „Music of Your Heart”, podczas którego można było posłuchać gwiazd sceny indonezyjskiej, zmiksować w specjalnym studio własny puls z ulubioną piosenką, a także skorzystać z bezpłatnych konsultacji kardiologicznych.

Wydarzenie odbiło się szerokim echem w mediach, komentowano je w wielu stacjach telewizyjnych, radiowych, prasie oraz w internecie.
A. Zych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek