Za pomocą specjalnego stetoskopu, nagrano na Iphone’a rytm serc malawijskich dzieci. Pulsujący dźwięk staje się (luźną) inspiracją dla piosenki zespołu One Republic pt. „Feel Again” (Poczuj Znowu).
Inicjatywa „Every Beat Matters” (Każde uderzenie ma znaczenie) ma na celu uwrażliwienie odbiorców na problem niedostatecznej opieki medycznej nad małymi pacjentami w krajach rozwijających się oraz skłonienie ich do zaangażowania się w akcję poprzez zakup piosenki ze strony www kampanii.
Kampania realizowana przez amerykańską agencję BBDO powstała na zlecenie międzynarodowej organizacji Save the Children. Jej działalność skupia się na niesieniu pomocy najmłodszym w ubogich oraz dotkniętych klęskami żywiołowymi rejonach – zarówno w formie doraźnego wsparcia w zakresie żywności i leków, jak i poprzez wdrażanie programów naprawczych.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku