Na jaskrawozielonych billboardach wiszą ogromne czerwone korale. Instalacje 3D są częścią kampanii "Zwracamy uwagę na Małopolskę". Ozdoby pojawiające się w strojach z tamtego regionu są głównym motywem turystycznej marki województwa.
Zielone tło nawiązuje z kolei do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Organizatorzy kampanii chcą w ten sposób zachęcić do korzystania z sieci punktów MSIT, które świadczą usługi informacyjne dla turystów odwiedzających region.
W trakcie kampanii wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych, rozmieszczonych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i małopolskim. Częścią akcji będą też niewielkie ulotki-wlepki o tej samej formie graficznej.
29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski – samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala. W ciągu kolejnych trzech tygodnił odwiedził Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promował Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski. W przyszłości jego załoga będzie także zachęcać do wyjazdu na narty do tego regionu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta