logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bilety na spacer
12.07.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bilety na spacer



Ruszyła sprzedaż biletów na 5. edycję ECCO Walkathonu – największego na świecie dobroczynnego spaceru, który odbędzie się 12 września w sobotę, na warszawskim Podzamczu. Bilety dostępne są w sklepach obuwniczych ECCO i ECCO Kids w całej Polsce.

Wydarzenie to co roku przyciąga tysiące uczestników, którzy spacerując, pomagają potrzebującym. W ubiegłym roku został pobity rekord w ilości pokonanych kilometrów i zebranych funduszy. Trasy 6 i 10 km przeszło prawie 20.000 osób, które „wychodziły” 660 tys. zł.

Bilety dla dorosłych kosztują 10 zł, dla dzieci do lat 13 – 5 zł. Liczba uczestników i biletów jest limitowana. Bilety można kupić także online na stronie eccowalkathon.pl

W ramach biletu uczestnicy otrzymają: plecak ECCO, koszulki w zestawach dla dzieci, źródlaną wodę, jabłko, bransoletkę – wręczaną po przebyciu trasy, symbolizującą udział w ECCO Walkathonie i identyfikator niezbędny do późniejszego przeliczenia kroków na konkretną kwotę. Pakiet można odebrać na miejscu imprezy, po okazaniu biletu.

W tym roku zostały przygotowane trasy o długości 6 km (dla uczestników spacerujących z wózkami dziecięcymi oraz dla osób niepełnosprawnych i starszych) i 10 km.

Fundusze zebrane podczas tegorocznego ECCO Walkathonu zasilą projekty realizowane przez organizacje: Street Kids International, która otrzymane pieniądze przeznaczy na edukację dzieci w Polsce i Kenii, międzynarodową inicjatywę WWF chroniącą niedźwiedzie polarne Arktyki, a także Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

ECCO przekaże 4 zł za każdy przebyty przez uczestnika kilometr, na wybraną przez niego fundację.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek