Przez środek jezdni biegnie wąski chodniczek. Widzą go jednak tylko dzieci. Wydział Transportu Miejskiego w Auckland, stolicy Nowej Zelandii, stara się uświadomić kierowcom, że najmłodsi pieszy widzą drogę inaczej niż dorośli. Plakaty przedstawiające „dziecięcą wizję” jezdni zawisły w okolicach aucklandzkich szkół.
Według statystyk Ministerstwa Transportu w Nowej Zelandii, w marcu 2011 roku na 999 przechodniów, którzy zostali potrąceni przez samochód, 272 to młodzież poniżej 15. roku życia. Głównym powodem wypadków jest jazda z niedozwoloną prędkością. Wydział Transportu w Auckland chce uczulić kierowców na konsekwencje takich zachowań za kierownicą.
K.Lipińska
Nazwa kampanii:
Kids see roads differently
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Auckland Transport
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Oglivy (New Zeland)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Kids see roads differently. Slow Down.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy