logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Biedronka promuje czytelnictwo
22.06.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Biedronka promuje czytelnictwo



Podaruj książkę wszystkim, których kochasz – zachęca Biedronka, dołączając ponownie do promującej czytelnictwo akcji „Książka na św. Jana”. W jej ramach 19 czerwca do sprzedaży w sklepach sieci trafi m.in. szeroka oferta książek dla dzieci oraz pozycje obowiązkowe dla fanów kryminałów, literatury obyczajowej i historycznej. W ofercie znajdzie się w sumie blisko 70 tytułów.

„Książka na św. Jana” to święto zainicjowane przez Press Club Polska. Akcja ma na celu propagowanie idei obdarowywania książkami osób, które kochamy, lubimy i podziwiamy. Nawiązuje ona do katalońskiej tradycji dawania sobie książek w święto patrona literatury. W Polsce jest nim pisarz epoki odrodzenia – Jan Kochanowski, dlatego święto książki obchodzone jest w dniu jego imienin – 24 czerwca. W akcji „Książka na św. Jana” Biedronka bierze udział po raz czwarty.

Książki dla dzieci

Wśród książek edukacyjnych dla dzieci dostępna będzie m.in.: ilustrowana infografikami „Planeta Ziemia”; zestawy kreatywne z serii „Księga zabaw”, a w nich naklejki, książeczka do kolorowania i kredki. Seria „Czytaj i graj” zachęcająca do rozwiązywania łamigłówek oraz zadań ćwiczących spostrzegawczość i rozwijających logiczne myślenie. Dla najmłodszych przygotowano: serię książeczek dźwiękowych (wóz strażacki, wyścigówka, traktor), serię książeczek do nauki czytania i liczenia „Liczby” i „Litery”, a także znane bajki z trójwymiarowymi ilustracjami, takie jak: „Królewna Śnieżka”, „Księga Dżungli” i „Czerwony Kapturek”.

Oferta dla dorosłych

Miłośnikom kryminałów, thrillerów i książek sensacyjnych sieć proponuje m.in. „Kłamcę” – nową powieść Nory Roberts, czy „Zapisane w wodzie” – najnowszą książkę Pauli Hawkins, autorki bestsellera „Dziewczyna z pociągu”. W ofercie dostępne będą także: biografia Romana Polańskiego, wywiad rzeka z Józefem Stalinem czy książka o Marii Czubaszek „Ostatni dymek”. Coś dla siebie znajdą też wielbiciele poradników.

Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.

Akcje sieci Biedronka promujące czytelnictwo

Od 2009 roku sieć prowadzi regularną sprzedaż książek. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów czy książki nominowane do nagrody Nike.

Sieć przygotowuje także szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie czytania książek, takich jak kampania „Rekordowe czytanie 2 mln książek” czy konkurs dla debiutujących autorów i ilustratorów „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“, którego 3. edycja właśnie trwa.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek