Podaruj książkę wszystkim, których kochasz – zachęca Biedronka, dołączając ponownie do promującej czytelnictwo akcji „Książka na św. Jana”. W jej ramach 19 czerwca do sprzedaży w sklepach sieci trafi m.in. szeroka oferta książek dla dzieci oraz pozycje obowiązkowe dla fanów kryminałów, literatury obyczajowej i historycznej. W ofercie znajdzie się w sumie blisko 70 tytułów.
„Książka na św. Jana” to święto zainicjowane przez Press Club Polska. Akcja ma na celu propagowanie idei obdarowywania książkami osób, które kochamy, lubimy i podziwiamy. Nawiązuje ona do katalońskiej tradycji dawania sobie książek w święto patrona literatury. W Polsce jest nim pisarz epoki odrodzenia – Jan Kochanowski, dlatego święto książki obchodzone jest w dniu jego imienin – 24 czerwca. W akcji „Książka na św. Jana” Biedronka bierze udział po raz czwarty.
Książki dla dzieci
Wśród książek edukacyjnych dla dzieci dostępna będzie m.in.: ilustrowana infografikami „Planeta Ziemia”; zestawy kreatywne z serii „Księga zabaw”, a w nich naklejki, książeczka do kolorowania i kredki. Seria „Czytaj i graj” zachęcająca do rozwiązywania łamigłówek oraz zadań ćwiczących spostrzegawczość i rozwijających logiczne myślenie. Dla najmłodszych przygotowano: serię książeczek dźwiękowych (wóz strażacki, wyścigówka, traktor), serię książeczek do nauki czytania i liczenia „Liczby” i „Litery”, a także znane bajki z trójwymiarowymi ilustracjami, takie jak: „Królewna Śnieżka”, „Księga Dżungli” i „Czerwony Kapturek”.
Oferta dla dorosłych
Miłośnikom kryminałów, thrillerów i książek sensacyjnych sieć proponuje m.in. „Kłamcę” – nową powieść Nory Roberts, czy „Zapisane w wodzie” – najnowszą książkę Pauli Hawkins, autorki bestsellera „Dziewczyna z pociągu”. W ofercie dostępne będą także: biografia Romana Polańskiego, wywiad rzeka z Józefem Stalinem czy książka o Marii Czubaszek „Ostatni dymek”. Coś dla siebie znajdą też wielbiciele poradników.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
Akcje sieci Biedronka promujące czytelnictwo
Od 2009 roku sieć prowadzi regularną sprzedaż książek. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów czy książki nominowane do nagrody Nike.
Sieć przygotowuje także szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie czytania książek, takich jak kampania „Rekordowe czytanie 2 mln książek” czy konkurs dla debiutujących autorów i ilustratorów „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“, którego 3. edycja właśnie trwa.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób