logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Biedronka pod polską flagą
08.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Biedronka pod polską flagą



Biedronka objęła mecenatem wystawę „Biało-czerwona na białym”, która została otwarta 2 maja br. w Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Wystawa składa się z plansz, na których wyeksponowana jest polska flaga na tle miejsc zdobywanych, odkrywanych i badanych przez polskich podróżników oraz naukowców wraz z opisem ich osiągnięć. Celem wystawy jest uczczenie Święta Flagi RP i wskazanie, że jest ona żywym symbolem tożsamości narodowej. Honorowy patronat nad wystawą objął Prezydent RP Bronisław Komorowski.

Na potrzeby wystawy swoje ulubione zdjęcia, upamiętniające ważne momenty w życiu, opisali i udostępnili m.in.: znany polarnik Marek Kamiński, żeglarz Piotr Kuźniar, alpinistka Aleksandra Dzik, żeglarz Henryk Wolski, himalaista Janusz Gołąb.

Wystawa, zorganizowana przez MOVIDA Conferences jest eksponowana przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie od 2 maja do 15 czerwca 2012 r. Dodatkowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie bialo-czerwona.org

W ofercie Biedronki 9 na 10 produktów spożywczych pochodzi z Polski. Swój lokalny, polski charakter Biedronka buduje także dzięki współpracy z ponad 500 krajowymi producentami.

W 2010 r. Biedronka objęła sponsoringiem Reprezentację Polski w piłce nożnej. Od tego czasu prowadzi m.in. kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” oraz uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak np. „Nadzieja na Euro”, czyli w Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek