Sieć Biedronka wspólnie z firmą St. Majewski przygotowała specjalną linię produktów z logo UNICEF. Część kwoty uzyskanej ze sprzedaży producent przekaże na światowe programy UNICEF. Akcji towarzyszy konkurs plastyczny dla dzieci „Razem idziemy do szkoły”.
W ofercie produktów z logo UNICEF, obecnej od 3 sierpnia w ramach folderu „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, w wybranych sklepach Biedronka dostępne będą artykuły papiernicze – zeszyty, bloki techniczne i rysunkowe, teczki z gumką, farby plakatowe oraz kredki Bambino. Produkty sygnowane logo UNICEF z założenia powstają przy zachowaniu światowych norm odpowiedzialności społecznej, zdefiniowanych przez organizację, w tym przede wszystkim przy całkowitym wykluczeniu pracy dzieci. UNICEF zwraca także uwagę na proces produkcji stosowany przez swoich partnerów pod kątem ekologii.
Inauguracji sprzedaży produktów UNICEF będzie towarzyszyć konkurs. Aby wziąć w nim udział, należy w Biedronce zakupić produkt z logo UNICEF i przygotować pracę plastyczną pt. „Mój rówieśnik na drugim końcu świata”. Na zwycięzców czekają nagrody: zwiedzanie Fabryki Kredek Bambino w Pruszkowie, warsztaty w siedzibie UNICEF Polska w Warszawie, a także 100 tabletów Samsung oraz 1000 opakowań kredek Bambino. 36 najlepszych prac zostanie opublikowanych w kalendarzu firmy St. Majewski na 2016 r. Zostanie on wydany w nakładzie min. 10 000 egzemplarzy i będzie dystrybuowany w szkołach i przedszkolach na terenie całego kraju.
Firma Jeronimo Martins Polska S.A. przygotowujeco roku dla dzieci pracowników wyprawki z pełnym wyposażeniem szkolnym. W tym roku w ręce uczniów pierwszych klas trafiło ok. 6000 wyprawek. Od tego roku firma realizuje również program socjalny „Do szkoły z Biedronką”, w ramach którego pracownicy firmy mogą skorzystać z dofinansowania zakupu podręczników szkolnych dla dzieci oraz oferty rabatowej w księgarni internetowej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!