logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  02.08.2013

Biedne dzieci wolą zniknąć

Your browser does not support the video tag.


Szkolne doświadczenia: zamykanie w toalecie, przyklejenie do pleców obraźliwych treści, wyśmiewanie, upokarzanie. To wszystko jest udziałem dziecka, którego postać jest w spocie niewidzialna. Dzieci, które wstydzą się złej sytuacji materialnej, wolałyby zniknąć.

1 sierpnia ruszyła akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce – „Powrót do szkoły”. Po raz trzeci Stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla swoich podopiecznych – opuszczonych i osieroconych dzieci.

W tym roku do akcji przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy akcję Stowarzyszenia można wesprzeć wysyłając charytatywny SMS o treści POMAGAM na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym.

Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 1122 zł na wyprawkę dla jednego ucznia. W każdej rodzinie SOS jest od 5 do 8 dzieci, kwotę tę zatem należy pomnożyć 5-8 razy.

Wsparcia potrzebują również maluchy uczęszczające do świetlic prowadzonych przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Dzieci pochodzą z wielodzietnych rodzin, w których brakuje środków do życia. Wiele z nich niechętnie wraca do szkoły po wakacyjnej przerwie ponieważ nie mają podręczników i przyborów szkolnych.

Kampania “Powrót do szkoły” potrwa od sierpnia do końca października. Spot telewizyjny wyreżyserował Jan Macierewicz, a zdjęcia do reklam prasowych wykonał Jan Kriwol. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Powrót do szkoły
Czas:
2013.8.1 - 2013.10.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Telewizja, prasa
Wykonawca:
Ogilvy&Mather Advertising
Adresaci:
Osoby dorosłe





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek