logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Walka z przemocą
   ──────  03.05.2011

Bicie z pokolenia na pokolenia

Your browser does not support the video tag.


Zwykłe śniadanie może zamienić się w prawdziwe piekło. Mała dziewczynka przez nieuwagę rozlewa kubek z herbatą, co rozwściecza jej matkę, która poza tym, że krzyczy, to bije dziecko w twarz. Całej scenie przygląda się z boku babcia. Podchodzi do swojej zdenerwowanej córki i przytulając ją przeprasza za to, że sama kiedyś tak się wobec niej zachowywała. Ale czy to wystarczy?

„Rodzice, którzy biją swoje dzieci, często sami byli bici w dzieciństwie. Uczmy nasze dzieci bez przemocy, bez klapsów i bicia. Już 28 państw zabroniło tych bezskutecznych i traumatycznych praktyk” – przekonuje kampania francuskiej Fundacji Na Rzecz Dzieci. Akcja jest skierowana do osób dorosłych, które same doświadczyły w dzieciństwie przemocy ze strony swoich rodziców i jako dojrzali ludzie powtarzają nabyte wzory.

Kampania ma także zapoczątkować szerszą dyskusję w mediach o sposobach wychowywania dzieci i o stosowanych wobec nich karach cielesnych, tolerowanych przez społeczeństwo i bronionych przez wielu rodziców.  

Według badań prawie połowa rodziców dzieci w wieku do 2 lat przyznaje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zastosowała wobec swojego dziecka kary cielesne.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Three generations
Czas:
2011.4.28 - 2011.5.15
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Francja
Nadawca:
Fondation pour l'enfance
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Publicis Conseil
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
Beating parents have often been beaten kids. (Rodzice, którzy biją swoje dzieci, często sami byli bici w dzieciństwie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek