logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bicie z pokolenia na pokolenia
03.05.2011
Tematy: Kampanie, Francja, Walka z przemocą

Bicie z pokolenia na pokolenia

Your browser does not support the video tag.


Zwykłe śniadanie może zamienić się w prawdziwe piekło. Mała dziewczynka przez nieuwagę rozlewa kubek z herbatą, co rozwściecza jej matkę, która poza tym, że krzyczy, to bije dziecko w twarz. Całej scenie przygląda się z boku babcia. Podchodzi do swojej zdenerwowanej córki i przytulając ją przeprasza za to, że sama kiedyś tak się wobec niej zachowywała. Ale czy to wystarczy?

„Rodzice, którzy biją swoje dzieci, często sami byli bici w dzieciństwie. Uczmy nasze dzieci bez przemocy, bez klapsów i bicia. Już 28 państw zabroniło tych bezskutecznych i traumatycznych praktyk” – przekonuje kampania francuskiej Fundacji Na Rzecz Dzieci. Akcja jest skierowana do osób dorosłych, które same doświadczyły w dzieciństwie przemocy ze strony swoich rodziców i jako dojrzali ludzie powtarzają nabyte wzory.

Kampania ma także zapoczątkować szerszą dyskusję w mediach o sposobach wychowywania dzieci i o stosowanych wobec nich karach cielesnych, tolerowanych przez społeczeństwo i bronionych przez wielu rodziców.  

Według badań prawie połowa rodziców dzieci w wieku do 2 lat przyznaje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zastosowała wobec swojego dziecka kary cielesne.
M. Lewkowicz



Nazwa kampanii:
Three generations
Czas:
2011.4.28 - 2011.5.15
Nadawca:
Fondation pour l'enfance
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Publicis Conseil
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
Beating parents have often been beaten kids. (Rodzice, którzy biją swoje dzieci, często sami byli bici w dzieciństwie)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek