logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bezpłatne szkolenie o kampanijnych budżetach
16.09.2016
Tematy: Wydarzenia

Bezpłatne szkolenie o kampanijnych budżetach



20 września w godzinach 10-11:30 w warszawskim Collegium Civitas odbędą się warsztaty „Optymalizacja budżetów w kampaniach edukacyjno – informacyjnych”. Uczestnicy spotkają się na X piętrze Pałacu Kultury i Nauki w sali 1020.

Celem warsztatów jest nauka umiejęności wyznaczania optymalnych budżetów na komunikację medialną, szacowania budżetów w oparciu o różne metody i narzędzia oraz generowania i alokacji oszczędności w wydatkach na media płatne. 

Główne punkty programu to: Metody wyznaczania budżetów adekwatnych do celów kampanii. 2. Optymalizacja działań – jak wygenerować oszczędności? 3. Szacowany budżet a wielkość grupy celowej – czym różni się mediowa grupa od komunikacyjnej? 4. Cena a jakość kampanii – kryteria oceny w zapytaniach ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Grupą docelową szkolenia są rzecznicy Ministerstw, działy komunikacji i PR, departamenty zakupów odpowiedzialni za przygotowanie przetargów i zapytań ofertowych, pracownicy fundacji i NGO’s.

Warsztaty poprowadzi Aneta Siejka, pracująca w branży reklamowej od 2004r. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Niezależny konsultant i szkoleniowiec dla Ministerstw m.in. Finansów, Środowiska i MRPiPS. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, Warszawskiej Szkole Reklamy, Szkole Mistrzów Reklamy, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Na swoim koncie ma ponad 1000 godzin szkoleniowych z różnych dziedzin: planowanie mediów, strategia reklamy, innowacyjna promocja, reklama drukowana, e-marketing. Zgłoszenia przyjmowane są e-mailem na adres: anetasiejka@mediowyekspert.pl, tel. 502 524 437.

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek