logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bezpłatne spotkanie dla fundraiserów
05.08.2015
Tematy: Wydarzenia

Bezpłatne spotkanie dla fundraiserów



Instytut Fundraisingu zaprasza na bezpłatne spotkanie dla fundraiserów z cyklu „Przerwa na fundraising”. Temat sierpniowego spotkania to: „Czego firmy oczekują od NGO? Co NGO mogą otrzymać od firm?”. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób rozpocząć współpracę z biznesem. Spotkanie odbędzie się 12 sierpnia w godz. 14:00 – 16:00, w Warsztacie Warszawskim przy Pl. Konstytucji 4 w Warszawie.

Inicjatorzy podkreślają, że aby przygotować ofertę dopasowaną do firmy, trzeba najpierw poznać oczekiwania firm wobec NGO. Organizacje powinny także wiedzieć, co w ramach współpracy mogą otrzymać od firm, ponieważ nie zawsze są to  pieniądze.

Spotkanie będzie okazją do rozmowy z osobami, które od wielu lat zajmują się fundraisingiem korporacyjnym oraz CSRem. Swoimi doświadczeniami podzielą się Monika Bębnowska, Konsultant ds. Komunikacji i CSR z firmy MB Konsulting, Karolina Kamińska, Manager Działu Fundraisingu Korporacyjnego ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz Martyna Żak, założycielka Instytutu Fundraisingu. Ponadto podczas spotkania zarezerwowano ponad 50 minut na bezpośrednią dyskusję uczestników z prelegentami.

Spotkanie odbędzie się 12 sierpnia 2015 roku, w godz. 14:00 – 16:00, w Warsztacie Warszawskim przy Pl. Konstytucji 4 w Warszawie. Wstęp jest bezpłatny,  jednak ze względu na limitowaną ilość miejsc obowiązują wcześniejsze zapisy poprzez formularz na stronie Instytutu Fundraisingu: http://www.instytutfundraisingu.pl/zgloszenia/. Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia 2015 roku.

Do udziału w spotkaniu organizatorzy zachęcają wszystkie osoby zajmujące się pozyskiwaniem funduszy dla organizacji pozarządowych oraz projektów niekomercyjnych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek