logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bezpieczny przejazd na paradzie parowozów
06.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Bezpieczny przejazd na paradzie parowozów



1 maja podczas Wolsztyńskiego Święta Lokomotyw Parowych główną atrakcją była Parada Parowozów, na którą przybyły parowozy z Niemiec, Czech, Węgier, Chabówki oraz z Wolsztyna.

Paradę PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykorzystały do szerzenia idei kampanii „Bezpieczny przejazd – Zatrzymaj się i żyj!”, której celem jest propagowanie wśród kierowców, rowerzystów i pieszych prawidłowych zasad przekraczania przejazdów kolejowo – drogowych oraz minimalizowanie ryzyka spowodowania wypadków będących skutkami niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach.

2 maja pracownicy Zakładu Linii Kolejowych w Zielonej Górze wspólnie z Towarzystwem Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni zorganizowali przejazd specjalnego retro pociągu. Także i w czasie tego kursu (Wolsztyn – Zbąszynek – Międzyrzecz – Międzychód – Sieraków Wielkopolski – Łowyń) pasażerowie mogli podziwiać nie tylko uroki wielkopolskich krajobrazów, ale także zapoznać się bliżej z ideą kampanii. Organizatorzy przekazywali informacje, gadżety i ulotki propagujące bezpieczeństwo na skrzyżowaniach dróg publicznych z liniami kolejowymi.

Dodatkowo, pracownicy zakładu wyszli na przejazdy kolejowo – drogowe w Wierzbnie, gdzie odbyła się akcja informacyjno – ulotkowa.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek