logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezpieczny dom w wakacje
12.07.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezpieczny dom w wakacje



Latem najczęściej opuszczamy dom, wyjeżdżając na wakacje. Zostawiamy wówczas swoje cztery kąty narażone na wiele zagrożeń. Dobytek w mieszkaniu może paść łupem włamywaczy lub nawet spłonąć w pożarze. Jak się ustrzec przed tymi nieszczęśliwymi wypadkami? Należy odpowiednio się przygotować. Na początku lipca wystartowała kampania edukacyjno-prewencyjna „Przełącz się na bezpieczeństwo”, której organizatorem jest Concordia Ubezpieczenia. Akcja ma na celu uświadomienie i wskazanie Polakom, jak w łatwy sposób można ochronić własne mieszkanie, gdy domownicy wyjadą. Dzięki kampanii ludzie dowiedzą się również o potencjalnych zagrożeniach. Jednym z nich jest wzrost napięcia w instalacji elektrycznej, którego skutkiem może być nawet pożar. Jak wynika ze statystyk prowadzonych przez Concordię Ubezpieczenia, siedem na dziesięć zgłoszeń pożarów w mieszkaniach związanych jest z przepięciami.

Działania

Organizator kampanii zaplanował, że przekaże swoim klientom ok. 4 tysięcy listew przeciwprzepięciowych. Dzięki nim instalacja elektryczna w domach będzie chroniona przed wzrostem napięcia. Ponadto, w ramach działań edukacyjnych, Concordia Ubezpieczenia przygotowała poradnik „ABC bezpiecznych wakacji”. Zawarte są w nim praktyczne porady, jak postępować, by ustrzec się przed nieszczęśliwymi wypadkami w mieszkaniu. Natomiast gadżet opracowany w związku z kampanią – magnes na lodówkę, prezentuje pięć zasad, przypominających o czynnościach, jakie wszyscy powinniśmy wykonać, zanim wyjdziemy z domu.

Szczegóły kampanii znajdują się na stronie: www.concordiaubezpieczenia.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek