logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezpiecznie w Klubie Puchatka
03.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezpiecznie w Klubie Puchatka



8 września rusza ogólnopolski program edukacyjny „Klub Bezpiecznego Puchatka” firmy Maspec i marki Puchatek, pod honorowym patronatem Komendanta Głównego Policji, skierowany do klas pierwszych szkół podstawowych. Celem akcji jest uczenie dzieci bezpiecznych zachowań nie tylko na drodze, ale i w innych sferach ich aktywności: w domu, w szkole, czy w czasie zabawy. W ramach akcji przygotowano bezpłatne materiały edukacyjne dla nauczycieli, książeczki edukacyjne dla dzieci i broszury informacyjne dla rodziców. Wszystkie materiały są oceniane merytorycznie przez metodyka oraz Policję. Zadaniem szkół, które wezmą udział w programie, będzie realizacja przygotowanych scenariuszy i wykorzystanie przesłanych materiałów do edukowania swoich podopiecznych na temat bezpieczeństwa. Każda szkoła, która weźmie udział w programie otrzyma „Certyfikat Klubu Bezpiecznego Puchatka”.

W ubiegłym roku w edycji pilotażowej programu uczestniczyło 50% wszystkich szkół podstawowych z czterech województw: łódzkiego, małopolskiego, podlaskiego, wielkopolskiego, co dało liczbę ponad 50 tysięcy pierwszoklasistów z ponad 2 tysięcy szkół podstawowych.

– Pierwszy dzień w szkole to wielkie wydarzenie dla każdego dziecka. Wkracza w nową rzeczywistość, która wymaga od niego większej samodzielności i odpowiedzialności. Współczesny świat oprócz wielu możliwości rozwoju, niesie ze sobą także zagrożenia, których skala jeszcze kilka lat temu była zupełnie inna. Bezpieczeństwo dzieci w domu, w szkole i na drodze jest priorytetem dla nas wszystkich – zaznacza Wojciech Jamróz z firmy Maspex.

Informacje o programie dostępne są na stronie www.bezpiecznypuchatek.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek