Vancouver przeżywa od początku roku wyjątkowe nasilenie przestępczych ataków. Organizacja Greater Vancouver Crime Stoppers uznała, że zbyt mało uwagi w walce z kryminalistami poświęca się problemowi strachu przed zgłaszaniem przestępstw, których było się świadkiem. Kampania pod hasłem „You remain anonymous, criminals don’t” (Ty pozostajesz anonimowy, kryminaliści – nie) autorstwa agencji DDB Canada, którą zainaugurowano 19 lutego br., uświadamia jak ważne i bezpieczne jest zgłoszenie informacji, które mogłyby doprowadzić do rozwikłania przestępstw czy zatrzymania ich sprawców.
Sytuacje na kreacjach przedstawiają przestępstwa w trakcie ich popełniania, gdzie jedynie postaci sprawców pozostają widoczne, a reszta otoczenia i świadkowie zostali zastąpieni pikselami – stali się zupełnie anonimowi. Pokazano najczęściej popełniane przestępstwa w rejonie Vancouver: rabunek uliczny, zabójstwo, napad z użyciem broni oraz rozbój dokonany przez członków gangów. Reklamy kampanii pojawiły się w lokalnych gazetach, na billboardach w metrze, w autobusach, barach, restauracjach i innych ośrodkach życia publicznego. Celem nadrzędnym jest uczynienie miasta bezpieczniejszym dla jego mieszkańców.
M.Miąc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego