Marka DAX Sun rozpoczęła akcję edukacyjną #OpalamSieBezpiecznie. Głównym celem jest propagowanie wiedzy wśród Polaków o tym, jak bezpiecznie korzystać ze słońca, a także informowanie o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania się i nadmiernej ekspozycji na promieniowanie UV.
25 czerwca br. w warszawskich Złotych Trasach, odbyła się inauguracja programu, którą poprowadzili: ambasadorka akcji, Paulina Drażba oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski. W wydarzeniu wzięły udział wszystkie tegoroczne ambasadorki #OpalamSieBezpiecznie: Joanna Moro, Monika Mrozowska oraz Aneta Todorczuk-Perchuć, które zachęcały Polaków do skorzystania z porad lekarza dermatologa i przygotowania się na letnią ekspozycję na promieniowanie UV, czerpiąc radość ze słońca, unikając jednocześnie poparzeń, przebarwień i ograniczając starzenie się skóry.
Podczas inauguracji akcji obecne były również: Anna Wendzikowska, Violetta Arlak, projektantka mody Aleksandra Kmiecik oraz Magdalena Soszyńska wraz z prowadzoną przez nią grupą taneczną Egurrola Dance Studio. Zarówno tancerki jak i Bokwa Fitness Team Polska rozgrzały i tak gorącą tego dnia scenę. Wśród gości specjalnych była także autorka bloga Suzy Life, Magdalena Suzynowicz, która wraz z TAttoo Bijoux zaprezentowała hit tego latach – białe tatuaże. Pokaz letnich kolekcji dla gości Złotych Tarasów przygotowały marki: TOPSHOP oraz Marks & Spencer. Przy współpracy z Centrum Medycznym POLMED gwiazdy oraz wszyscy obecni tego dnia w centrum handlowym mogli bezpłatnie przebadać swoją skórę i znamiona oraz dopasować wysokość faktora w kosmetykach do ochrony skóry przed słońcem.
Akcja edukacyjno-społeczna #OpalamSieBezpiecznie w tym roku pojawi się w 10 najczęściej odwiedzanych nadmorskich kurortach: Świnoujście, Międzyzdroje, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Darłowo, Ustka, Puck, Gdynia, Gdańsk, Sopot. Finał akcji odbędzie się 17 lipca w Manufakturze w Łodzi. Znakiem rozpoznawczym będzie Melanobus DAX Sun – camper oznaczony logo akcji oraz namioty, w których będzie można skonsultować dobór odpowiedniego poziomu ochrony z przeszkolonym personelem. Każda osoba, która przebada skórę otrzyma w prezencie próbkę kremu z wysokim filtrem oraz poradnik pt. „Rak skóry, czerniak i znamiona skóry” opracowany w ramach Programu Edukacji Onkologicznej.
W 2015 roku w akcji DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie wzięło udział blisko 8 000 osób, z czego dokładnie przebadano 2660 Polaków. W trakcie trwania 3. edycji programu wykryto 220 przypadków czerniaka – nowotworu złośliwego skóry.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary