logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.06.2016

Bezpieczna skóra z DAX Sun



Marka DAX Sun rozpoczęła akcję edukacyjną #OpalamSieBezpiecznie. Głównym celem jest propagowanie wiedzy wśród Polaków o tym, jak bezpiecznie korzystać ze słońca, a także informowanie o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania się i nadmiernej ekspozycji na promieniowanie UV.

25 czerwca br. w warszawskich Złotych Trasach, odbyła się inauguracja programu, którą poprowadzili: ambasadorka akcji, Paulina Drażba oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski. W wydarzeniu wzięły udział wszystkie tegoroczne ambasadorki #OpalamSieBezpiecznie: Joanna Moro, Monika Mrozowska oraz Aneta Todorczuk-Perchuć, które zachęcały Polaków do skorzystania z porad lekarza dermatologa i przygotowania się na letnią ekspozycję na promieniowanie UV, czerpiąc radość ze słońca, unikając jednocześnie poparzeń, przebarwień i ograniczając starzenie się skóry.

Podczas inauguracji akcji obecne były również: Anna Wendzikowska, Violetta Arlak, projektantka mody Aleksandra Kmiecik oraz Magdalena Soszyńska wraz z prowadzoną przez nią grupą taneczną Egurrola Dance Studio. Zarówno tancerki jak i Bokwa Fitness Team Polska rozgrzały i tak gorącą tego dnia scenę. Wśród gości specjalnych była także autorka bloga Suzy Life, Magdalena Suzynowicz, która wraz z TAttoo Bijoux zaprezentowała hit tego latach – białe tatuaże. Pokaz letnich kolekcji dla gości Złotych Tarasów przygotowały marki: TOPSHOP oraz Marks & Spencer. Przy współpracy z Centrum Medycznym POLMED gwiazdy oraz wszyscy obecni tego dnia w centrum handlowym mogli bezpłatnie przebadać swoją skórę i znamiona oraz dopasować wysokość faktora w kosmetykach do ochrony skóry przed słońcem.

Akcja edukacyjno-społeczna #OpalamSieBezpiecznie w tym roku pojawi się w 10 najczęściej odwiedzanych nadmorskich kurortach: Świnoujście, Międzyzdroje, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Darłowo, Ustka, Puck, Gdynia, Gdańsk, Sopot. Finał akcji odbędzie się 17 lipca w Manufakturze w Łodzi. Znakiem rozpoznawczym będzie Melanobus DAX Sun – camper oznaczony logo akcji oraz namioty, w których będzie można skonsultować dobór odpowiedniego poziomu ochrony z przeszkolonym personelem. Każda osoba, która przebada skórę otrzyma w prezencie próbkę kremu z wysokim filtrem oraz poradnik pt. „Rak skóry, czerniak i znamiona skóry” opracowany w ramach Programu Edukacji Onkologicznej.

W 2015 roku w akcji DAX Sun #OpalamSieBezpiecznie wzięło udział blisko 8 000 osób, z czego dokładnie przebadano 2660 Polaków. W trakcie trwania 3. edycji programu wykryto 220 przypadków czerniaka – nowotworu złośliwego skóry.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek