Portal randkowy Sympatia.pl i MTV Polska ruszają wspólnie z akcją „Randkuj bez haczyka”, której celem jest promowanie odpowiedzialnych sposobów na zawieranie nowych znajomości za pośrednictwem internetu. Eksperci serwisu Sympatia.pl wyjaśnią zasady bezpiecznych wirtualnych randek oraz podpowiedzą, jak rozpoznać sercowego oszusta. Z kolei MTV Polska zaprasza widzów do oglądania serialu „Catfish”, prezentującego prawdziwe historie ludzi, którzy poszukując w sieci bratnich dusz, stali się ofiarami złożonych matrymonialnych intryg.
Z ostatnich badań MTV wynika, że 4 na 10 ankietowanych umówiło się na spotkanie z osobą poznaną przez Internet. 8 na 10 przyznało, że ich „randka” okazała się w rzeczywistości osobą, jakiej się spodziewali, a tylko 2% badanych przyznało, że zdjęcia oraz opisy, prezentowane w sieci całkowicie odbiegały od realiów. Jednocześnie, 25% badanych przyznaje się do podawania nieprawdziwych informacji na swoim koncie w portalu społecznościowym, a co ósmy ankietowany do udawania w sieci kogoś, kim nie jest.
W ramach kampanii w serwisie Sympatia.pl została uruchomiona podstrona, gdzie znajduje się przygotowane przez ekspertów kompendium wiedzy o randkowaniu w sieci. Dodatkowo porady dotyczące bezpieczeństwa w sieci pojawią się na platformach MTV w social mediach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie