logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bezcenne chwile
10.02.2017
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie

Bezcenne chwile



Poniedziałek, godz. 18:14 – zabawa przed lustrem.

Piątek, godz. 13:17 – rajd w koszu na pranie po mieszkaniu.

Piątek, godz. 19:31 – czytanie bajek na dobranoc.

Niedziela, godz. 15:22 – wspólne śpiewanie.

Cztery krótkie spoty pokazują, że nieważne kiedy, nieważne gdzie, zawsze jest dobry moment na bycie tatą. I wcale nie chodzi o to, żeby pokazać, że bycie rodzicem to praca na pełen etat, ale że czas spędzony z dzieckiem jest bezcenny. Fatherhood Involvement to kolejna odsłona znanej kampanii organizacji Ad Council, zachęcającej  mężczyzn do aktywniejszego partycypowania w życiu swoich dzieci, albowiem, jak pokazują liczne badania, ich obecność ma istotny wpływ na prawidłowy rozwój maluchów. ,,It only takes a moment to make a moment. Take time to be a dad today (To zajmie tylko chwilę, aby stworzyć chwilę. Znajdź czas, żeby być ojcem dzisiaj)” – przekonuje nadawca kampanii.

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
Fatherhood Involvement
Czas:
2016.12.1
Nadawca:
Ad Council
Media:
internet
Adresaci:
mężczyźni
Hasło kampani:
It only takes a moment to make a moment. Take time to be a dad today (To zajmie tylko chwilę, aby stworzyć chwilę. Znajdź czas, żeby być ojcem dzisiaj)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek