Poniedziałek, godz. 18:14 – zabawa przed lustrem.
Piątek, godz. 13:17 – rajd w koszu na pranie po mieszkaniu.
Piątek, godz. 19:31 – czytanie bajek na dobranoc.
Niedziela, godz. 15:22 – wspólne śpiewanie.
Cztery krótkie spoty pokazują, że nieważne kiedy, nieważne gdzie, zawsze jest dobry moment na bycie tatą. I wcale nie chodzi o to, żeby pokazać, że bycie rodzicem to praca na pełen etat, ale że czas spędzony z dzieckiem jest bezcenny. Fatherhood Involvement to kolejna odsłona znanej kampanii organizacji Ad Council, zachęcającej mężczyzn do aktywniejszego partycypowania w życiu swoich dzieci, albowiem, jak pokazują liczne badania, ich obecność ma istotny wpływ na prawidłowy rozwój maluchów. ,,It only takes a moment to make a moment. Take time to be a dad today (To zajmie tylko chwilę, aby stworzyć chwilę. Znajdź czas, żeby być ojcem dzisiaj)” – przekonuje nadawca kampanii.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju