logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  28.06.2009

Bez zwolnienia od myślenia

Your browser does not support the video tag.


"Żadne zabezpieczenia, nie zwalniają od myślenia!" – przekonuje 5. edycja kampanii „Bezpieczny przejazd. Zatrzymaj się i żyj” spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. Jej inaugurację połączono z obchodami Europejskiego Dnia Bezpieczeństwa na Przejazdach Kolejowych.

W ramach obchodów na przejeździe kolejowym w Sulejówku pod Warszawą organizatorzy przygotowali symulację wypadku, podczas której jadąca z prędkością 100km/h lokomotywa uderzyła w styropianowy model samochodu.

Celem tego przedsięwzięcia było uświadomienie, że samochód w zderzeniu z rozpędzonym pociągiem nie ma szans, nawet gdy maszynista włączy wszystkie systemy hamowania awaryjnego – droga hamowania pociągu jadącego z wymienioną prędkością wynosi od 700 do 1000m.

W ramach kampanii w miastach i przy głównych drogach pojawiły się billboardy, emitowane są spoty radiowe i telewizyjne, dorosłym i dzieciom wręczane są ulotki informacyjne oraz gadżety – torby, koszulki, baloniki, smycze, długopisy, lizaki. Przedstawiciele regionalnych oddziałów spółki PKP PLK odwiedzają szkoły i przedszkola, gdzie prowadzą zajęcia edukacyjne.

Nowością tegorocznej edycji kampanii jest wydanie książki edukacyjnej dla dzieci zatytułowanej „Aban i zbuntowane rogatki” Doroty Malinowskiej. Wydawcą książki jest MCA Agencja Reklamowa, specjalizująca się w wydawaniu książek edukacyjnych dla najmłodszych. Dzieci przekonają się, że nawet przed przejazdem strzeżonym należy się zatrzymać i sprawdzić czy nie nadjeżdża pociąg. Książka stanowi bezpłatny dodatek do 7. numeru miesięcznika „Tomek i Przyjaciele” (wydawnictwo Egmont).

Podsumowaniem działań kierowanych do dzieci jest Wielki Wakacyjny Konkurs Plastyczny zatytułowany „Bezpieczny przejazd” ogłoszony na stronie www.podrozenamedal.pl oraz na łamach miesięcznika „Tomek i Przyjaciele”.

Strona kampanii: www.bezpieczny-przejazd.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Bezpieczny przejazd 2009
Czas:
2009.6.25 - 2009.12.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Media:
Outdoor, telewizja, internet, ulotki, prasa, plakaty, gadżety
Wykonawca:
MCA
Adresaci:
Użytkownicy dróg (kierowcy, piesi, rowerzyści, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci), dróżnicy
Hasło kampani:
Zatrzymaj się i żyj





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek