Bez wilka Kapturek dziczeje
Czerwony Kapturek wystrzeliwuje jeża z procy, ścina drzewo, wyrzuca jajka z gniazda, rozjeżdża las quadem, a po intensywnym wysiłku, jakiego wymagało znęcanie się nad wiewiórką, relaksuje się otoczona niedopałkami i butelkami po piwie. Wszystko przy dźwiękach ostrej muzyki. W lesie zabrakło bowiem jednego z mieszkańców, przed którym Kapturek czuje respekt – wilka.
Animowany spot, nawiązujący stylistyką do słynnego "South Parku" i uświadamiający znaczenie bioróżnorodności jest elementem kampanii 1% WWF Polska. Organizacja zamierza przeznaczyć zebrane fundusze na ratowanie rysi, wilków i niedźwiedzi w polskich lasach. "Zrób to z dziką radością" apeluje lektorka bardziej konwencjonalnego spotu o rysiu, przedstawiającego zwierzę w jego naturalnym środowisku i informującego o grożącym mu wyginięciu. Na stronie 1procent.wwf.pl dostępny jest bezpłatny program do wypełniania formularzy PIT.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie