Kanadyjskie gwiazdy: Annie Villeneuve, Boom Desjardins, Joannie Rochette, Jean-Nicolas Verreault, Mitsou i Abeille Gélinas oraz zespół muzyczny Simple Plan, wystąpiły nago w kampanii „En dessous, on est tous pareils. Donnez-nous le pouvoir d’aider”(„Pod spodem wszyscy jesteśmy podobni. Daj nam siłę, by pomagać”).
Ich obecność ma służyć zwróceniu uwagi na problem ubóstwa w świadomości społecznej oraz zachęcić do finansowego wspierania działalności Centraide Quebec – organizacji, której misją jest działanie na rzecz poprawy warunków życia ludzi w trudnej sytuacji materialnej.
– Zgodziliśmy się pozować nago by walczyć z ubóstwem w nadziei, że ludzie uświadomią sobie, że w zasadzie wszyscy jesteśmy tym samym, zarówno pięknym, jak i delikatnym – powiedziała Mitsou, popularna w latach 80. piosenkarka.
Kreacja przygotowana została we wrześniu br. przez agencję Publicis Montreal. Elementami kampanii były reklamy outdoorowe, prasowe, telewizyjne oraz radiowe.
K.Zawadzka
————————————————————————
KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Portrety sław są ciekawe artystycznie. Użycie wizerunku gwiazd jest sprawdzonym środkiem perswazyjnym działajacym na odbiorcę, ale czy nagość jest rzeczywiście oryginalnym pomysłem na reklamę czy tez raczej utartą ścieżka na wzbudzenie zainteresowania daną kreacją?
Żaneta Strawiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up