logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bez odbioru
21.01.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą

Bez odbioru

Your browser does not support the video tag.


Nastolatki czytają ze smartfonów statusy znajomych z portali społecznościowych. To ostatnie wiadomości, jakie zostały.

W spocie widać przeciętnych uczniów szkół średnich, którzy odczytują kolejno niezwykle ciepłe i serdeczne słowa, które opublikowali ich znajomi. Są zapewnienia o wyjątkowości przyjaźni, wyznania miłości i dowody sympatii. Ich uśmiechy zdradzają, że byliby w stanie odwzajemnić każdy z tych komunikatów w taki sam życzliwy sposób. Niestety, nawet jeśli to zrobią, do ich przyjaciół wiadomość już nie dotrze. Tuż po zapisaniu swoich wyznań, popełnili samobójstwo. Jego bezpośrednim powodem była szkolna przemoc, jakiej stali się ofiarą.

Kampania zabiera głos w sprawie problemu, który staje się coraz poważniejszy. Co i rusz do opinii publicznej dochodzą głosy o zastraszanych, dręczonych psychicznie, a nierzadko również fizycznie nastolatkach. Ulegają szantażom i wyłudzeniom, doświadczają niczym nieuzasadnionej niechęci, z którą nie są w stanie sobie poradzić w żaden sposób. Za jedyne wyjście uważają więc odebranie sobie życia.

Wrażenie robi szczególnie nazwa kampanii: "Too late" ("Za późno"), ale efekt wzmacnia także to, że jej bohaterami są rówieśnicy osób dotkniętych przemocą. Hasłem jest sugestywne wezwanie: "Be nice. Now" ("Bądź miły. Teraz") Organizacja Champions Against Bullying od 2003 roku stara się pomagać dzieciom, które doświadczają tego problemu.

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
Too Late
Czas:
2015.1.7
Nadawca:
Champions Against Bullying
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Deutsch NY
Adresaci:
Dzieci w wieku szkolnym i ich rodzice
Hasło kampani:
Be nice. Now (Bądź miły. Teraz)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek