10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Bez książki seksu nie będzie
Do łóżka z byle kim lepiej nie chodzić, a jak twierdzą niektórzy – inteligencja jest seksowna. Tak do czytania zachęcała Grupa Twórcza QlubXsiążkowy. Na potrzeby akcji stworzono kreacje przedstawiające znanych [niektórzy dodadzą – „w pewnych kręgach”] twórców i intelektualistów: Sylwię Chutnik, Kazimierę Szczukę, Pawła Althamera, Jacka Dehnela oraz członków zespołu Kapela ze Wsi Warszawa. Wkrótce do tego grona przyłączyły się ukraińskie działaczki kolektywu FEMEN znanego z wielu nagich happeningów. – Kochamy książki miłością prawie że fizyczną. Chcemy zachęcać do odkrywania czytania na nowo – tym razem w kontekście nieco erotycznym. Aby ludzie widzieli się w intymnym towarzystwie książek. Żeby stawały się one elementem ich wizerunku. Nie ma nic bardziej sexy, niż fajna osoba, w fajnym łóżku z odpowiednią lekturą. Dlatego też chcemy pokazać książkę w nowej odsłonie – jako atrybut seksualny, decydujący o naszej atrakcyjności – tłumaczyli organizatorzy kampanii. Kampania może nie należy do tych, które nagradza się za wysoką jakość kreacji, ale należy jej się wyróżnienie za świeże podejście do tematu czytelnictwa. Warto również odnotować, że przypadła do gustu czytelnikom kampaniespołeczne.pl, którzy nadzwyczaj chętnie ją „like’owali” i publikowali na Facebooku.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!