logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  06.07.2008

Bez happy endu



W styczniu 2008 roku w Stanach Zjednoczonych, w Utah, miała miejsce kampania antynikotynowa „Don’t shut the book on your happy ending” będąca częścią większej – słynnej wieloletniej, kierowanej do młodych ludzi, The Truth Campaign. Atrakcyjne ilustracje wykonane techniką kolażu prezentują inne, niż powszechnie znane, zakończenia bajek, informując jednocześnie o skutkach palenia papierosów (łysienie, impotencja, nieprzyjemny oddech). Nałóg głównych bohaterów uniemożliwił oczekiwane szczęśliwe zakończenie. Stracone szanse życiowe właśnie przez nikotynę – to główne przesłanie kampanii.

Kampanię zorganizowała agencja Love Communications z Salt Lake City.

Komentarz redakcji Warstwa ilustracyjna jest bardzo ciekawa, natomiast niemałe wątpliwości budzi warstwa tekstowa oraz – duże – sama skuteczność kampanii.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek