W styczniu 2008 roku w Stanach Zjednoczonych, w Utah, miała miejsce kampania antynikotynowa „Don’t shut the book on your happy ending” będąca częścią większej – słynnej wieloletniej, kierowanej do młodych ludzi, The Truth Campaign. Atrakcyjne ilustracje wykonane techniką kolażu prezentują inne, niż powszechnie znane, zakończenia bajek, informując jednocześnie o skutkach palenia papierosów (łysienie, impotencja, nieprzyjemny oddech). Nałóg głównych bohaterów uniemożliwił oczekiwane szczęśliwe zakończenie. Stracone szanse życiowe właśnie przez nikotynę – to główne przesłanie kampanii.
Kampanię zorganizowała agencja Love Communications z Salt Lake City.
Komentarz redakcji Warstwa ilustracyjna jest bardzo ciekawa, natomiast niemałe wątpliwości budzi warstwa tekstowa oraz – duże – sama skuteczność kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu