Wystarczy zwykła biała kartka i trochę światła, aby poruszyć ludzką wyobraźnię. Zgromadzeni na wystawie ludzie na początku nie widzą głębszego celu akcji. Potem zastanawiają się co mogą przedstawiać zwykłe kartki na białym tle. Dopiero po zapaleniu odpowiednio ustawionego światła wszystko staje się oczywiste – cienie powyginanych kartek ułożyły się w kształt sylwetek zwierząt. Taki prosty przekaz zapewnił nie tylko uśmiechy na twarzach odbiorców, ale i interakcję między nimi.
Hasłem kampanii jest proste zdanie: "See what you save" ("Zobacz co ratujesz"). Twórcy dosłownie pokazali co jest warte ocalenia, by przypomnieć o segregacji odpadów, recyklingu i oszczędzaniu papieru. Natura nie jest w stanie niczego powiedzieć, pokazuje tylko skutki ludzkiego zachowania. Tak samo w spocie kampanii, zostały pokazane zwierzęta, proszące aby nie pozostawiać ich losu w cieniu obojętności.
Agnieszka Kozak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem