Wystarczy zwykła biała kartka i trochę światła, aby poruszyć ludzką wyobraźnię. Zgromadzeni na wystawie ludzie na początku nie widzą głębszego celu akcji. Potem zastanawiają się co mogą przedstawiać zwykłe kartki na białym tle. Dopiero po zapaleniu odpowiednio ustawionego światła wszystko staje się oczywiste – cienie powyginanych kartek ułożyły się w kształt sylwetek zwierząt. Taki prosty przekaz zapewnił nie tylko uśmiechy na twarzach odbiorców, ale i interakcję między nimi.
Hasłem kampanii jest proste zdanie: "See what you save" ("Zobacz co ratujesz"). Twórcy dosłownie pokazali co jest warte ocalenia, by przypomnieć o segregacji odpadów, recyklingu i oszczędzaniu papieru. Natura nie jest w stanie niczego powiedzieć, pokazuje tylko skutki ludzkiego zachowania. Tak samo w spocie kampanii, zostały pokazane zwierzęta, proszące aby nie pozostawiać ich losu w cieniu obojętności.
Agnieszka Kozak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
15.05.2023
Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!
-
17.04.2023
Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę
-
13.04.2023
To nie BIDUL. To CZŁOWIEK bogaty w talenty
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych