logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bez celebryty i sportowca
11.02.2013
Tematy: Kreacje / printy

Bez celebryty i sportowca

Your browser does not support the video tag.


Nie jestem aktorką, nie jestem celebrytą, nie jestem sportowcem – mówią wprost bohaterowie kampanii, przedstawieni w spocie i na pięciu plakatach. Ludzie w różnym wieku, różnej płci, wykonujący różne zawody, podkreślają, że nie trzeba być osobą znaną, by zachęcać do wspierania organizacji pozarządowej. W spocie wystąpił również Bartosz Opania, który wypowiada kwestię „Nie jestem wyjątkowy. Po prostu pomagam”.

Za produkcję spotu i sesję zdjęciową do kampanii, zachęcającej do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Krwinka, odpowiedzialna była agencja elitePRODUCTIONS, a za materiały drukowane pracownia reklamy Michalczyk i Prokop. Poza spotem telewizyjnym kampania wykorzystuje także plakaty, billboardy i reklamy prasowe.

Fundacja Krwinka zajmuje się pomocą dzieciom onkologicznie chorym oraz klinikom i oddziałom onkologii dziecięcej w całym kraju. Więcej informacji o kampanii i działalności fundacji znajduje się na www.kampaniakrwinka.pl oraz www.krwinka.org.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek