Nie jestem aktorką, nie jestem celebrytą, nie jestem sportowcem – mówią wprost bohaterowie kampanii, przedstawieni w spocie i na pięciu plakatach. Ludzie w różnym wieku, różnej płci, wykonujący różne zawody, podkreślają, że nie trzeba być osobą znaną, by zachęcać do wspierania organizacji pozarządowej. W spocie wystąpił również Bartosz Opania, który wypowiada kwestię „Nie jestem wyjątkowy. Po prostu pomagam”.
Za produkcję spotu i sesję zdjęciową do kampanii, zachęcającej do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Krwinka, odpowiedzialna była agencja elitePRODUCTIONS, a za materiały drukowane pracownia reklamy Michalczyk i Prokop. Poza spotem telewizyjnym kampania wykorzystuje także plakaty, billboardy i reklamy prasowe.
Fundacja Krwinka zajmuje się pomocą dzieciom onkologicznie chorym oraz klinikom i oddziałom onkologii dziecięcej w całym kraju. Więcej informacji o kampanii i działalności fundacji znajduje się na www.kampaniakrwinka.pl oraz www.krwinka.org.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona