Rodzice podrzucając swoje dzieci chcą im zapewnić trochę frajdy. Kreacja opiera się na nawiązaniu do tej niewinnej zabawy.
Akcja zlecona przez ministerstwo zdrowia w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jest głosem w sprawie bezpieczeństwa dzieci na drogach. Budując skojarzenie z zabawą w podrzucanie, stara się zwrócić uwagę na fakt lekceważenia obowiązku przewożenia pociech w fotelikach i przy zapiętych pasach. Na plakatach, które są jednym z elementów działań kreacyjnych, widać ilustrację takiej sytuacji opatrzoną sugestywnym hasłem: „Kids love to fly for fun. Don’t let them fly for real” („Dzieci uwielbiają fruwać dla zabawy, nie pozwól, by robiły to naprawdę”).
Kampania na plakatach przygotowanych przez agencję BPG Group przedstawia również niepokojące statystyki. Okazuje się, że aż 95% (!) rodziców w Zjednoczonych Emiratach Arabskich nie ma świadomości, że dzieci powinny podróżować w fotelikach. Stąd też rosnący z każdym rokiem odsetek śmiertelnych wypadków. Badania pokazują, że podstawowe zabezpieczenie w trakcie jazdy zmniejsza ryzyko śmierci niemowląt aż o 70%, a dzieci pomiędzy 1 a 4 r.ż. o ponad połowę. Plakaty nie tylko zachęcają do zmiany podejścia, ale odsyłają także do strony www.roadsafety.ae, na której można sprawdzić, jaki rozmiar i model fotelika będzie najlepszy dla danego dziecka.
Dominika Charytoniuk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę