logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Berlińska ofensywa uprzejmości
15.03.2009
Tematy: Wydarzenia

Berlińska ofensywa uprzejmości



Stolica Niemiec ma stać się stolicą dobrego humoru. Władze Berlina oraz pracownicy sektora publicznego rozpoczynają ofensywę uprzejmości, która ma podbić serca milionów turystów – podaje berlińska prasa.

Według dziennika „Der Tagesspiegel” chęć udziału w kampanii zadeklarowało około tysiąca policjantów oraz około dwóch tysięcy pracowników kolejki miejskiej i przedsiębiorstwa komunikacji, a także taksówkarze, obsługa hoteli i restauracji. Będą oni nosić znaczki z literą „I”, które oznaczać mają, że są oni gotowi udzielić pomocnych informacji. Stolica Niemiec zostanie też oblepiona plakatami, które reklamują Berlin jako przyjazne miasto.

– Każdego dnia do Berlina przyjeżdża do 400 tysięcy gości. Dzięki nim zarabiamy i musimy pracować nad tym, by przyjmować ich uprzejmie. Ta kampania to sygnał – powiedział cytowany przez dziennik „Bild” ekspert ds. turystyki Gerhard Buchholz.

Media zauważają, że berlińczycy mają raczej opinię gburów w porównaniu z wieloma innymi miastami Niemiec. Ofensywa uprzejmości, na która miasto chce wydać ok. 200 milionów euro, ma zmienić ten wizerunek. Podobną kampanię przeprowadzono w Berlinie w 2006 roku w związku z rozgrywanymi wówczas w Niemczech piłkarskimi mistrzostwami świata.
onet.pl








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek