logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna
   ──────  18.03.2013

Beciki w metrze i na przystankach

Your browser does not support the video tag.


Mieszkańcy Warszawy 12 marca przechodząc ulicami mogli natknąć się na dziecięce beciki, z których wydobywał się głośny płacz. Po sprawdzeniu okazywał się dobiegać z pozytywki, a wolontariusze Fundacji Rodzin Adopcyjnych tłumaczyli przechodniom sens akcji.

Akcja miała zwrócić uwagę na sytuację dzieci porzuconych i uświadomić skalę tego problemu. W Polsce na samych oddziałach położniczych pozostawionych jest około 700 noworodków rocznie. Według ekspertów z Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego trzy miesiące pobytu poza rodziną powodują opóźnienie w rozwoju niemowlęcia o miesiąc. Dlatego głównym celem Ośrodka jest możliwie najszybsze znalezienie dla porzuconych dzieci opieki w rodzinie. Wolontariusze rozmawiali z uczestnikami również o podstawowych potrzebach niemowląt i sytuacji dzieci, które nie mają zapewnionej opieki kochających rodziców.

Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny powstał w 2001 roku z inicjatywy Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Fundacja została założona w 1997 roku przez rodziców, którzy sami adoptowali dzieci. Specjaliści z Ośrodka opiekują się noworodkami i niemowlętami zostawionymi w szpitalach, zostawionymi w „oknach życia”, znalezionymi na ulicy lub odebranymi rodzicom podczas policyjnych interwencji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dzieci porzucone
Czas:
2013.3.12 - 2013.3.12
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Rodzin Adopcyjnych
Media:
Ambient
Wykonawca:
Fundacja Rodzin Adopcyjnych
Adresaci:
Mieszkańcy Warszawy, przechodnie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek