────── 01.06.2008
Bardziej odpowiednie miejsce
Reklamę tej kampanii umieszczono w prasie w nietypowym miejscu – na zgięciu stron, pomiędzy łamami tekstu. Pomysł takiego nośnika reklamowego wziął się z gry słów – "Gutter child", czyli "Dziecko ulicy", ma w nazwie słowo "gutter", które oznacza też odległość między łamami tekstu.
Reklama znajdująca się w miejscu do tego nieprzeznaczonym jest jednocześnie symbolem miejsc, w których śpią bezdomni, a które zupełnie do tego nie służą – brudnych ulic. Ma wywołać w czytelnikach chęć przeniesienia bohatera reklamy w bardziej odpowiednie miejsce.
Kampania ma charakter fundrisingowy – zachęca do wsparcia finansowego organizacji Homeless Talk z Johannesburga, która niesie pomoc osobom bezdomnym.
Nazwa kampanii:
Gutter Child
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.30
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Homeless Talk
Media:
Prasa
Wykonawca:
TBWAHuntLascarisTequila
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Your support means a better place to sleep
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii