logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc rozwojowa
   ──────  07.07.2010

Barack, Angela i Silvio nie odrobili lekcji

Your browser does not support the video tag.


Na pierwszy rzut oka zwykły dzień w szkole. Dzieci siedzą w ławkach, nauczycielka zapisuje na tablicy pracę domową. Ale to nie jest zwykła lekcja, a dzieci nie są zwykłymi uczniami. To przyszli przywódcy grupy G8, czyli 7 najbogatszych państw świata i Rosji, a ich praca domowa polega na pomocy milionom ludzi na całym świecie bez dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych.

Nauczycielka pod tematem lekcji „Millenium development goals” (Milenijne Cele Rozwoju; to osiem celów, które państwa członkowskie ONZ zobowiązały się osiągnąć w ramach Milenijnego Projektu ONZ) zapisuje na tablicy pracę domową: woda, urządzenia sanitarne. Widać z bliska twarze uczniów i kartki z ich imionami: Barack, Dmitri, Angela, Nicolas, Silvio. Spot jest apelem do przedstawicieli siedmiu najbogatszych państw świata i Rosji (grupy G8) o zdecydowaną reakcję na brak dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. W 2008 roku przedstawiciele państw z grupy G8 obiecali rozpoczęcie działań mających na celu zapewnienie równego dostępu do czystej wody pitnej na całym świecie. Do dziś zamierzenia nie zostały zrealizowane.

Co roku dwa miliony ludzi umiera z powodu wypicia zanieczyszczonej wody. 2,5 miliarda żyje bez dostępu do urządzeń sanitarnych.

Kampania „Politics class” została zainicjowana przez organizację Water Aid, której celem jest walka z brakiem dostępu do wody pitnej na całym świecie, głównie w państwach rozwijających się. Film reklamowy był emitowany przed rozpoczęciem szczytu 7 najbogatszych państw świata i Rosji w lipcu 2010 roku.

Spot został zrealizowany w 48 godzin jako część Festiwalu Reklamy w Cannes – Young Lions Ad Contest.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Politics Class
Czas:
2010.7.1 - 2010.7.15
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
WaterAid
Media:
Telewizja
Wykonawca:
CRIC Producion
Adresaci:
Przywódcy państw szczytu G8, opinia publiczna
Hasło kampani:
Do your homework. Help WaterAid.org (Odrób lekcje. Pomóż WaterAid.org)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek