Sieć bankomatów Euronet rozpoczęła współpracę z Fundacją ITAKA. Polega ona na tym, że przez okres całego października na maszynach Euronetu będą wyświetlane reklamy wizerunkowe Fundacji.
Celem kampanii jest komunikowanie na temat działań prowadzonych przez Fundację. – Fundacja ITAKA każdego roku pomaga 1300 rodzinom, którym zaginął bliski – mówi Anna Dziurka, prezes fundacji. – Rodziny często zostają same w sytuacji zaginięcia bliskiego. Fundacja – jako jedyna w Polsce – oferuje im pomoc psychologiczną, prawną oraz doradztwo socjalne. Ta pomoc jest bardzo potrzebna.
– Z bankomatów Euronet każdego dnia korzystają tysiące osób. Dzięki temu Fundacja ITAKA będzie mogła szeroko zakomunikować o prowadzonej działalności. Mamy nadzieję, że w ten sposób przyczynimy się do skuteczniejszego zwrócenia uwagi opinii publicznej na problem zaginięć w Polsce oraz realnie wspomożemy Fundację – tłumaczy Zuzanna Smolarek-Wójcik, Marketing Manager w Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.
Osoby korzystające z pomocy ITAKI mogą liczyć na profesjonalne porady telefoniczne, a także na wsparcie w trakcie spotkań z rodzinami osób zaginionych. W Warszawie, Katowicach i Lublinie organizowane są także grupy wsparcia dla rodzin osób zaginionych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja