Sieć bankomatów Euronet rozpoczęła współpracę z Fundacją ITAKA. Polega ona na tym, że przez okres całego października na maszynach Euronetu będą wyświetlane reklamy wizerunkowe Fundacji.
Celem kampanii jest komunikowanie na temat działań prowadzonych przez Fundację. – Fundacja ITAKA każdego roku pomaga 1300 rodzinom, którym zaginął bliski – mówi Anna Dziurka, prezes fundacji. – Rodziny często zostają same w sytuacji zaginięcia bliskiego. Fundacja – jako jedyna w Polsce – oferuje im pomoc psychologiczną, prawną oraz doradztwo socjalne. Ta pomoc jest bardzo potrzebna.
– Z bankomatów Euronet każdego dnia korzystają tysiące osób. Dzięki temu Fundacja ITAKA będzie mogła szeroko zakomunikować o prowadzonej działalności. Mamy nadzieję, że w ten sposób przyczynimy się do skuteczniejszego zwrócenia uwagi opinii publicznej na problem zaginięć w Polsce oraz realnie wspomożemy Fundację – tłumaczy Zuzanna Smolarek-Wójcik, Marketing Manager w Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.
Osoby korzystające z pomocy ITAKI mogą liczyć na profesjonalne porady telefoniczne, a także na wsparcie w trakcie spotkań z rodzinami osób zaginionych. W Warszawie, Katowicach i Lublinie organizowane są także grupy wsparcia dla rodzin osób zaginionych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!