logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Banki Żywności po raz siódmy przyznały Nagrodę im. Jacka Kuronia
24.03.2011
Tematy: Wydarzenia

Banki Żywności po raz siódmy przyznały Nagrodę im. Jacka Kuronia



23 marca Federacja Polskich Banków Żywności po raz siódmy przyznała nagrodę im. Jacka Kuronia dla Darczyńcy Roku. Tegoroczną nagrodę od Banków Żywności otrzymało Studio Filmowe Odeon – za „wyjątkowe zaangażowanie i wsparcie medialne działań Banków Żywności”. Przyznano także dwa wyróżniania dla Jedynki Polskiego Radia oraz Fundacji Bre Banku.

Nagroda im. Jacka Kuronia, przyznawana przez Federację Polskich Banków Żywności od 2005 r., jest wyróżnieniem dla firmy lub instytucji, która w wyjątkowy sposób przyczyniła się do realizacji misji Banków Żywności.
– Odeon wspiera działania Banków Żywności już od 7 lat. Promocja naszej misji oraz akcji społecznych, które organizujemy, jest niezmiernie ważna. Dzięki niej możemy edukować społeczeństwo w zakresie niemarnowania żywności oraz uwrażliwiać na los drugiego człowieka. – decyzję Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności tłumaczy Marek Borowski, Prezes Zarządu.

Zarząd Federacji Polskich Banków Żywności przyznał również dwa wyróżnienia dla: Jedynki Polskiego Radia – za zaangażowanie i wsparcie medialne akcji „Świąteczna Zbiórka Żywności” oraz dla Fundacji BRE Banku – za wieloletnie wsparcie finansowe, pozwalające na realizację misji Banków Żywności. – Zaangażowanie Jedynki Polskiego Radia w akcję „Świąteczna Zbiórka Żywności” i przyniosło efekt w postaci szerszego dotarcia do potencjalnych darczyńców. Bez nagłośnienia nie ma szans powodzenia żadna akcja społeczna. Fundacja BRE Banku udziela nam wsparcia finansowego, które pozwala w części pokryć niezbędne koszty realizacji „Świątecznej Zbiórki Żywności”. Możemy dzięki niemu wyprodukować materiały oraz dotrzeć z nimi do partnerów realizujących akcję.– dodaje Marek Borowski.

Wręczenie nagrody odbyło się w Teatrze Kamienica w Warszawie. Statuetkę z rąk Jana Kuronia, wnuka Jacka Kuronia, odebrał Leszek Rybarczyk, Prezes Zarządu Studia Filmowego Odeon. Wyróżnienia odebrali: Mariusz Dąbrowski – z-ca Dyrektora, z-ca Redaktora Naczelnego PR 1 oraz Magda Wincorek – Rzecznik Prasowy Fundacji Bre Banku.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek