Był kiedyś taki czas, kiedy najczystsza woda nie pochodziła z butelki… Royal Bank of Canada od ponad dziesięciu lat zachęca przedsiębiorców do dbania o środowisko. Za swoje starania został w 2010 roku odznaczony nagrodą Canada’s Greenest Employers. Jednym z projektów RBC jest Blue Water Project, skoncentrowany na ochronie akwenów wodnych przed zanieczyszczeniem.
W ramach promocji przedsięwzięcia bank co roku organizuje obchody Światowego Dnia Wody i udziela grantów organizacjom zajmującym się tym problemem – do 2018 roku rozdysponuje 50 milionów dolarów.
Reklama prasowa promująca kampanię "Lake", z marca 2008 roku, pokryta jest gęstym tekstem informującym o zagrożeniach związanych z nierozsądnym eksploatowaniem zbiorników wodnych. Choć kreacja wygląda ładnie, to trudno oczekiwać, by osoby niezainteresowane tematem chciały go przeczytać.
Uwagę przyciągają ilustracje i infografiki, których autorem jest Andrew Bannecker – twórca ilustracji reklamowych m.in dla Coca Coli oraz firmy Chicco. Dzieki nim nie czytając nawet tekstu widać najważniejsze przesłanie: powierzchnia Ziemi w 70% pokryta jest wodą, jednak w 97,5% zasoloną. Z pozostałych 2,5% wody tylko 1% jest zdatny do użytku przez człowieka.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku