logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bank BPH wesprze młodych dziennikarzy
19.07.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bank BPH wesprze młodych dziennikarzy



Bank BPH ogłosił wyniki organizowanego po raz trzeci konkursu „Zmieniaj świat wokół siebie”. Zwyciężył projekt stworzenia studia telewizyjnego, organizacji warsztatów telewizyjnych i produkcji reportaży dla dzieci i młodzieży. Projekt zgłosiła Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo, a jego realizację Bank BPH wesprze kwotą 40 tys. zł.

Lubelski projekt był jednym z 12 zakwalifikowanych do finału akcji „Zmieniaj świat wokół siebie”. Zwycięzcę wybrali internauci, głosując na stronie zmieniajswiat.pl. Pomysł Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo zdobył największą liczbę głosów.

Celem projektu jest poprawa życia mieszkańców najbardziej zaniedbanych dzielnic Lublina – poprzez edukację i wspieranie zaradności życiowej wśród zdolnej młodzieży. Jego pomysłodawcy chcą uruchomić profesjonalne studio telewizyjne, w którym dzieci i młodzież (13-18 lat) będą przygotowywać programy telewizyjne, a następnie umieszczać je w Internecie. Projekt zakłada ponadto realizację warsztatów medialnych dla 60 młodych osób oraz przygotowanie sześciu reportaży o życiu mieszkańców Lublina. Będą one dotyczyć życia mieszkańców miasta, koncentrować się na pozytywnych zmianach i wydarzeniach, które zazwyczaj umykają uwadze odbiorców, ginąc w natłoku negatywnych informacji.

Celem konkursu jest wspieranie organizacji pozarządowych mających pomysł na realizacje projektów poprawiających jakość życia i budowanie dobrych relacji wśród lokalnych społeczności. W pierwszej edycji programu zwyciężył projekt odnowienia warszawskiego neonu Kioskarz z lat 60. ubiegłego stulecia, zaś w kolejnej – projekt wykonania stylowych witryn sklepowych i szyldów dla zakładów rzemieślniczych znajdujących się przy ulicach Antoniego Abrahama oraz Starowiejskiej, jednej z najstarszych ulic w Gdyni.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek