logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.07.2016

Bank BPH wesprze młodych dziennikarzy



Bank BPH ogłosił wyniki organizowanego po raz trzeci konkursu „Zmieniaj świat wokół siebie”. Zwyciężył projekt stworzenia studia telewizyjnego, organizacji warsztatów telewizyjnych i produkcji reportaży dla dzieci i młodzieży. Projekt zgłosiła Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo, a jego realizację Bank BPH wesprze kwotą 40 tys. zł.

Lubelski projekt był jednym z 12 zakwalifikowanych do finału akcji „Zmieniaj świat wokół siebie”. Zwycięzcę wybrali internauci, głosując na stronie zmieniajswiat.pl. Pomysł Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo zdobył największą liczbę głosów.

Celem projektu jest poprawa życia mieszkańców najbardziej zaniedbanych dzielnic Lublina – poprzez edukację i wspieranie zaradności życiowej wśród zdolnej młodzieży. Jego pomysłodawcy chcą uruchomić profesjonalne studio telewizyjne, w którym dzieci i młodzież (13-18 lat) będą przygotowywać programy telewizyjne, a następnie umieszczać je w Internecie. Projekt zakłada ponadto realizację warsztatów medialnych dla 60 młodych osób oraz przygotowanie sześciu reportaży o życiu mieszkańców Lublina. Będą one dotyczyć życia mieszkańców miasta, koncentrować się na pozytywnych zmianach i wydarzeniach, które zazwyczaj umykają uwadze odbiorców, ginąc w natłoku negatywnych informacji.

Celem konkursu jest wspieranie organizacji pozarządowych mających pomysł na realizacje projektów poprawiających jakość życia i budowanie dobrych relacji wśród lokalnych społeczności. W pierwszej edycji programu zwyciężył projekt odnowienia warszawskiego neonu Kioskarz z lat 60. ubiegłego stulecia, zaś w kolejnej – projekt wykonania stylowych witryn sklepowych i szyldów dla zakładów rzemieślniczych znajdujących się przy ulicach Antoniego Abrahama oraz Starowiejskiej, jednej z najstarszych ulic w Gdyni.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek