Bank BGŻ zakończył II etap projektu „Stojak rowerowy w każdym mieście”, w ramach którego ustawionych zostało prawie 200 stojaków w 111 miastach w Polsce. W sumie w 2011 i 2012 roku ustawionych zostało 390 stojaków w 220 miastach.
Stojaki ze stali nierdzewnej opatrzone hasłem „Kocham rower” zostały pozytywnie odebrane przez mieszkańców i władze lokalne. Bank BGŻ angażuje się w ten sposób w promowanie roweru jako ekologicznego środka transportu i jako zdrowego i przyjemnego sposobu na rekreację. Rosnący ruch samochodowy, zarówno w małych, jak i dużych miastach, sprawia że coraz częściej mieszkańcy poruszają się na rowerze.
Promowanie roweru jako środka transportu jest stałym elementem polityki społecznej odpowiedzialności biznesu w Banku BGŻ. Bank BGŻ od lat jest związany z rowerami jako sponsor profesjonalnego kolarstwa i promotor rekreacji rowerowej. Wspiera także poruszenie się na rowerze w mieście, także przez pracowników BGŻ. Pracownicy Centrali mają m.in. do dyspozycji strzeżony parking rowerowy oraz prysznice. Z kolei klienci mogą skorzystać ze stojaków rowerowych przy Oddziałach Banku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach