logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bajki w Smyku
15.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bajki w Smyku



Komitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza dzieci wraz z rodzicami do wspólnego czytania bajek, które odbędzie się w piątek, 16 grudnia br. o godzinie 13.00 w sklepie SMYK w Złotych Tarasach. W świat książek gości zabiorą – aktorka Renata Dancewicz oraz piosenkarka Joanna Dark. Wydarzenie promować będzie Wielką Zbiórkę Świąteczną, organizowaną po raz trzeci przez KOPD i sieć sklepów SMYK. Akcja potrwa do 31 stycznia 2012 r. Zebrane środki zostaną przeznaczone na dofinansowanie interwencji psychologicznych, jakie KOPD od 30 lat podejmuje prowadząc diagnozę i terapię dzieci dotkniętych przemocą.

– Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy kupując świąteczne prezenty dla swoich dzieci, nie zapominają o tych pokrzywdzonych, dla których Święta nie zawsze są czasem radosnym. Zachęcamy do wrzucania darowizn do skarbonek znajdujących się przy kasach sklepów SMYK. Od lat spotykamy się z życzliwością i hojnością ludzi. Mamy nadzieję, że i w tym roku zechcą Państwo nas wspomóc. Koszt przeprowadzenia pełnej interwencji psychologicznej jednego dziecka to 3000 PLN, dlatego nawet najmniejsza podarowana nam kwota pomaga Komitetowi Ochrony Praw Dziecka ocalić niejedno dzieciństwo – mówi Magdalena Stachowiak, Szef Zespołu Projektów i PR KOPD.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek