logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Badania naukowe ruszają na wojnę
11.02.2013
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Badania naukowe ruszają na wojnę



Wirujące płyny i powiększone tkanki kojarzą się z fragmentem programu popularnonaukowego. Te obrazy to jednak część kampanii organizacji walczącej z groźną chorobą. Jednak rak jest wrogiem, który teraz sam powinien się obawiać.

Brytyjska agencja AMVBBDO przygotowała na zamówienie Cancer Research UK krótki spot, który przekonuje odbiorców o tym, jak bardzo istotny jest ciągły rozwój badań nad sposobem pokonania raka. Przez minutę widzowie obserwują obrazy, które przywołują skojarzenia z nauką, laboratorium i czymś nieznanym. W połączeniu ze spokojnym głosem lektora oraz muzyką całość prezentuje się jak zwiastun filmowy i można stwierdzić, że jest to zwiastun – znalezienia lekarstwa.

Stonowane kolory zestawione z wcześniej wspomnianymi elementami spokojnie przekonują widzów, że faktycznie tak się stanie. Krótki klip wzbudza nadzieję, którą dodatkowo podsyca hasło "Research has beaten polio. Research is beating HIV. One day, we will beat cancer. Help us make it sooner" (Badania naukowe pokonały polio. Badania pokonują HIV. Pewnego dnia pokonamy raka. Pomóż nam przyspieszyć tę chwilę). To nie jedyny spot, utrzymany w tym duchu, promujący Cancer Research UK.

Misja CR UK opiera się na rozpowszechnianiu informacji na temat choroby nowotworowej, tak by dotarły do pacjentów (na przykład za pośrednictwem nagradzanej strony internetowej www.cancerresearchuk.org lub infolinii), kampanie i publikacje promujące zdrowie, a także informacje dla osób zajmujących się zdrowiem. Cancer Research do swoich dużych sukcesów może zaliczyć między innymi wkład w rozwój leków.

Filip Jędruch








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek