Wirujące płyny i powiększone tkanki kojarzą się z fragmentem programu popularnonaukowego. Te obrazy to jednak część kampanii organizacji walczącej z groźną chorobą. Jednak rak jest wrogiem, który teraz sam powinien się obawiać.
Brytyjska agencja AMVBBDO przygotowała na zamówienie Cancer Research UK krótki spot, który przekonuje odbiorców o tym, jak bardzo istotny jest ciągły rozwój badań nad sposobem pokonania raka. Przez minutę widzowie obserwują obrazy, które przywołują skojarzenia z nauką, laboratorium i czymś nieznanym. W połączeniu ze spokojnym głosem lektora oraz muzyką całość prezentuje się jak zwiastun filmowy i można stwierdzić, że jest to zwiastun – znalezienia lekarstwa.
Stonowane kolory zestawione z wcześniej wspomnianymi elementami spokojnie przekonują widzów, że faktycznie tak się stanie. Krótki klip wzbudza nadzieję, którą dodatkowo podsyca hasło "Research has beaten polio. Research is beating HIV. One day, we will beat cancer. Help us make it sooner" (Badania naukowe pokonały polio. Badania pokonują HIV. Pewnego dnia pokonamy raka. Pomóż nam przyspieszyć tę chwilę). To nie jedyny spot, utrzymany w tym duchu, promujący Cancer Research UK.
Misja CR UK opiera się na rozpowszechnianiu informacji na temat choroby nowotworowej, tak by dotarły do pacjentów (na przykład za pośrednictwem nagradzanej strony internetowej www.cancerresearchuk.org lub infolinii), kampanie i publikacje promujące zdrowie, a także informacje dla osób zajmujących się zdrowiem. Cancer Research do swoich dużych sukcesów może zaliczyć między innymi wkład w rozwój leków.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu