logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość…
15.12.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość…

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


…a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”.

Celem kampanii jest zbudowanie wśród mieszkańców Polski świadomości tego, że w swoim życiu codziennym doświadczają pośrednich bądź bezpośrednich korzyści z projektów realizowanych ze wsparciem Funduszu Szwajcarskiego. Dzięki przyznanym środkom w ciągu ostatniej dekady wdrożono niemal 2 tysiące inicjatyw, w tym szereg kampanii i programów profilaktycznych poruszających najróżniejsze problemy społeczne, m.in.: bezpieczeństwo w ruchu drogowym, walka z otyłością, przeciwdziałanie uzależnieniom i zapobieganie zakażeniom HCV.

Opracowanie koncepcji kampanii wymagało poznania kilkudziesięciu projektów społecznych i wybrania z nich takich, które najpełniej oddawać będą szerokie spektrum obszarów objętych wsparciem szwajcarskim – mówi Paweł Prochenko, Partner Zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej, która jest odpowiedzialna za realizację kampanii. Z kolei produkcja i realizacja kampanii stanowiła dla nas okazję do spotkań z wieloma przedsiębiorcami, organizacjami i osobami prywatnymi, których projekty przyczyniły się do poprawy jakości życia społeczności lokalnych i rozwiązania licznych problemów społecznych w skali kraju – dodaje.

W spotach kampanii wykorzystana została formuła programu telewizyjnego utrzymanego w konwencji reporterskiej. Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy było nadanie projektom realizowanym ze wsparciem Funduszu Szwajcarskiego wymiernej wartości w oczach odbiorców. Wiedząc, jak dużą popularnością cieszą się programy prezentujące problemy lokalnych społeczności, postanowiliśmy zastosować podobną stylistykę dla zaprezentowania efektów Programu – mówi Piotr Płachecki, Dyrektor Kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej. Do współpracy zaprosiliśmy redaktora Michała Olszańskiego, który odwiedzał miejscowości objęte wsparciem, spotykał się z beneficjentami i z reporterskim zacięciem dociekał, jak zrealizowane projekty zmieniły życie Polaków. Jego autorytet i popularność dodatkowo wzmocniły wiarygodność prezentowanego przekazu – dodaje.

Wyprodukowano 6 spotów ogólnopolskich emitowanych na antenach TVP, TVN, Polsatu i Internecie oraz 4 spoty regionalne, targetowane pod kątem województw Polski południowo-wschodniej, które otrzymały największe wsparcie z Funduszu Szwajcarskiego. Powstały również spoty radiowe oraz kreacje outdoroowe (citylighty, billborady oraz reklamy zewnętrzne na komunikacji miejskiej). W ramach projektu zaplanowano także szereg działań PR, m.in. ekspozycję wystawy multimedialnej w 20 lokalizacjach w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia 2017 r.  

Autorem scenariuszy spotów jest Piotr Płachecki z Fabryki Komunikacji Społecznej, zaś za ich realizację odpowiedzialny był Jacek Szymański jako reżyser oraz Arek Stani w roli operatora.



Nazwa kampanii:
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę
Czas:
2016.12.13 - 2017.4.30
Nadawca:
Ministerstwo Rozwoju
Media:
Telewizja, radio, wystawa multimedialna
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Mieszkańcy Polski





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek