logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Avon dla Niebieskiej Linii
14.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Avon dla Niebieskiej Linii



14 czerwca w Warszawie odbędą się obchody 125 rocznicy istnienia firmy Avon z udziałem Andrei Jung, prezeski zarządu i dyrektorki generalnej Avon Products oraz Reese Witherspoon, Globalnej Ambasadorki marki Avon.

Poza celebrowaniem rocznicy, po raz kolejny Andrea Jung i Reese Witherspoon będą zwracać uwagę opinii publicznej na problem przemocy wobec kobiet i dzieci w ramach kampanii „Avon kontra Przemoc”.

Podczas jednodniowej wizyty w Polsce, prezes Avonu przekaże kwotę w wysokości 60 tys. dolarów na rzecz Stowarzyszenia „Niebieska Linia”, które aktywnie działa przeciwko przemocy
w rodzinie. Podejmuje także działalność interwencyjną i terapeutyczną zarówno dla osób jej doznających jak i ją stosujących.

Przyjazd obu Pań do Warszawy odbędzie się równolegle z polskimi obchodami kampanii „Avon kontra Przemoc”. Już w niedzielę, 19. czerwca o godzinie 12.00 w Garwolinie wyruszy 10. kilometrowy bieg pod hasłem „Biegnij w Garwolinie. Powiedź stop przemocy”. Wydarzenie to będzie inauguracją ogólnopolskiej „Wielkiej Kampanii o Godność – Avon kontra Przemoc”.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek